ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Muzeum Ziemi Złotowskiej w Złotowie zaprasza do złożenia oferty na:
Makieta „Złotów 1930 – miasto trzech kultur” na placu Paderewskiego w Złotowie
2. Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy wykonania makiety przedstawiającej miasto Złotów na podstawie planu miasta z 1930 roku, z uwzględnieniem synagogi i hotelu Lamberz, umieszczonej na placu Paderewskiego. Makieta ma stanowić interaktywną atrakcję turystyczną oraz edukacyjną, umożliwiającą mieszkańcom i turystom zapoznanie się z wyglądem miasta sprzed 95 lat. Szczegóły dotyczące wymiarów, materiałów oraz techniki wykonania makiety: makieta o wymiarach 260×190 cm wykonana z konstrukcyjnych żywic poliestrowych wzmocnionych stelażem i matą szklaną, wierzchnie warstwy to imitacja brązu. Makieta wraz z cokołem łatwa do zdemontowania w razie potrzeby. Cokół w kształcie prostopadłościanu przykręcany do podłoża od środka, natomiast makieta łączona z cokołem. Rama cokołu ze stalowych kątowników, boki przykryte blachą pomalowaną w kolorze makiety. Napisy – legenda, opis wybranych ulic, również Alfabet Braille’a.
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz oświadczenia i dokumenty potwierdzające ich spełnienie. (jeżeli dotyczy)
Doświadczenie: Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w realizacji podobnych projektów makiet i instalacji w przestrzeni publicznej.
Materiały: Wykonawca ma wykonać makietę z trwałych materiałów (żywice poliestrowe, stalowe kątowniki, imitacja brązu), zapewniając jej odporność na zmienne warunki atmosferyczne oraz akty wandalizmu.
Realizacja: Czas realizacji zamówienia musi wynosić do 4 miesięcy od podpisania umowy.
Certyfikaty: Wykonawca musi zapewnić gwarancję na wady technologiczne makiety przez okres co najmniej 36 miesięcy.
4. Termin realizacji zamówienia 4 miesiące w 2025 roku
5. Okres gwarancji 36 miesięcy
6. Termin związania ofertą:
6.1 Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni.
6.2 Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, na oznaczony okres.
7. Miejsce i termin złożenia oferty
Oferty należy składać do 14 kwietnia do godziny 14.00 na adres e-mail dyrektor@muzeum-zlotow.pl
8. Termin otwarcia ofert: 15 kwietnia 2025 r.
9. Kryteria oceny ofert i sposób oceny ofert.
9.1 Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena (60%): Całkowity koszt realizacji projektu.
Jakość wykonania (30%): Zgodność oferty z wymaganiami technicznymi oraz doświadczenie wykonawcy.
Termin realizacji (10%): Zgodność z wymaganym czasem realizacji (4 miesięcy). W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, w tym wyjaśnień dotyczących rażąco niskiej ceny oraz wezwać oferentów uzupełnienia niekompletnych ofert, a w przypadku, ich nieuzupełnienia w wyznaczonym terminie, ma prawo ofertę odrzucić. Warunki płatności Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, podpisze umowę na realizację zamówienia. Umowa obejmować będzie szczegółowe warunki wykonania makiety, w tym sposób jej montażu, gwarancję, serwis gwarancyjny na okres 36 miesięcy oraz sposób płatności.
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Janusz Justyna
10. Sposób przygotowania oferty:
10.1 Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej (oryginał lub skan podpisanych oświadczeń), w języku polskim.
10.2 Oferta powinna zostać przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres dyrektor@muzeum-zlotow.pl,
10.3 Ofertę należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego pn. Formularz ofertowy.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty.
12. Zamawiający nie dopuszcza/dopuszcza* możliwość negocjacji złożonych ofert,
13. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Ziemi Złotowskiej w Złotowie.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych:
Alicja Mendyk
ul .Łowiecka 1
77-400 Złotów
Tel.500 329 056
Email: am-iod@wp.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i realizacji umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Muzeum Ziemi Złotowskiej jako jednostce sektora finansów publicznych.
4) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy oraz po jego zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji.
5) Przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, numer CEIDG, numer KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję wpływająca do Muzeum Ziemi Złotowskiej w celu udziału w postępowaniu.
6) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, lub wykonujące zdania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności podmioty prowadzące działalność kontrolną wobec Muzeum Ziemi Złotowskiej.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
wniesienie sprzeciwu.
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
Jednocześnie przypominamy się o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14. RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Dokumenty do pobrania: